Epoca primitivismului

Am reușit să descoperim inteligența artificială și s-o punem să lucreze în folosul nostru, am făcut o sumedenie de descoperiri științifice pe care le-am folosit pentru a progresa, ne putem deplasa cu ușurință dintr-un colț într-altul al pământului, am explorat părți ale universului, dar tot primitivi am rămas.

Zestrea genetică ce ne aseamănă cu animalele încă dăinuie în noi, chiar e dominantă în raport cu ceea ce ar trebui să ne definească drept oameni.

Au mai fost perioade în care ne-am arătat mentalitatea primitivă în raport cu alți semeni de-ai noștri neajutorați, dar niciodată atât de puternic precum în ultima perioadă cu imigranții veniți din zone sărace ale lumii. Am fost la fel de instinctuali și teritoriali ca niște animale fioroase, suntem în stare să ne apărăm granițele cu orice preț și suntem pe cale să sărim cu colții noștri ascuțiți pe oricine nesocotește puterea noastră și ne încalcă teritoriul. Dacă nu ne repezim cu sălbăticie pe semenii noștri, lătrăm până la epuizare și încercăm să îi alungăm așa. Aruncăm cu venin și cu opinii bolnave, încercând să ne demonstrăm atotputernicia și egoismul inegalabile. Deh, nu oricine are dreptul să fie european și că calce pe aceste teritorii sacrosante, trebuie să fii alb, altfel nu ești demn. Apoi, dacă nu ai acte și ai venit ilegal aici, nu ești om.

M-am săturat de aceste opinii răutăcioase și de tot răul răspândit de acești anti-imigranți. Haideți să oprim asta și să percepem altfel globalizarea, până la urmă se zice acolo ceva și despre granițe. Ceva ce nu am pus în practică până acum.

Nu știu cum au fost crescuți acești imigranți de se consideră o rasă atât de pură, dar uită câți de-ai noștri sunt împrăștiați prin lume. Atacându-i pe imigranții ilegali, îi atacăm pe ai noștri, ei fiind tot migratori, nu contează că au avut acte sau nu, dar tot în aceeași categorie sunt incluși.

Să oprim această epocă a primitivismului și să dovedim că progresul economic și tehnologic s-a transferat și în plan moral și putem dovedi că ne diferențiem de regnul animal.

Ceea ce până acum era numită epoca vitezei s-a transformat în epoca primitivismului.