Visul meu

Dintotdeauna am avut vise, am avut speranță și am aspirat la mai mult, nu am fost chiar un idealist, dar pot zice simplu că mi-am dorit mai mult, ca orice om normal, în fine.

Visul care mă tot chinuie de multă vreme este să reușesc să câștig bani din Internet, să reușesc să îmi construiesc viitorul de pe canapea cu laptopul în brațe, să câștig îndeajuns de mulți bani din asta încât să nu mai fiu nevoit să lucrez în altă parte. Sunt conștient că asta implică niște eforturi mari, poate chiar mai mari decât cel mai mare coșmar al meu, un job de la 8 la 16.

M-aș folosi de o platitudine, nu sunt filosof, și aș zice că ar trebui să lucrez ca un sclav pentru a îmi construi un trai de rege.

Mă gândesc că din momentul din care am început să scriu pe acest blog, din mai 2011, am visat să fac bani pe net și să trăiesc doar din asta. Mă văd la mai mult de 4 ani distanță și îmi văd visul neîmplinit și mă întreb cum de nu am reușit. Tot eu răspund, răzând pe jumătate, dându-mi seama că nu am încercat deloc să depun un efort serios și constant pentru a îmi atinge visul. Poate un semn al consecvenței și perseverenței mele este și cât de des am ajuns să scriu pe acest blog, care altă dată era prioritatea mea și nu trecea prea des vreo zi fără să scriu.

 

Acum îmi dau seama că nu e chiar atât de ușor să faci bani pe net, dar știu asta de când prestez tot felul de servicii în schimbul unor sume infime de bani, s-ar părea că statul în fotoliu cu laptopul în brațe nu este la fel greu cu munca pe care o depui pe laptop pentru a îți produce banii necesari traiului de pe o zi pe alta. Și așa cum spune și Redvolucionarul, blogger la Redvolucion.com.co, nu ai dreptul să spui că faci bani pe net cât timp nu produci lunar măcar o salariul minim pe economie. Până acolo e cale lungă, e muncă mult, dar, până la urmă, acesta e primul zid care stă între mine și visul meu.

 

Încă nu sunt hotărât și mă gândesc cât timp va mai trebui să treacă pentru a îmi găsi motivația necesară pentru a încerca să fac vreun pas pentru a îmi împlini visul. Iar motivația și munca nu sunt deajuns mereu, și în aceste condiții eșecul poate apărea, nimic nu garantează un succes răsunător. Teama de eșec mă domină și în continuare sunt indecis, parcă aș mai prelungi agonia și aș continua fără să încerc combinația aia cu banii pe net, parcă aș vrea să fiu un birocrat semirobotizat, cu un salariu mic, cu o nevastă urâtă și cu multe datorii. Gata, opriți coșmarul ăsta! De mâine mă voi apuca de treabă. Astea sunt frazele pe care mi le spun în fiecare seară înainte să adorm de vreo 4 ani și ceva de când lumea mă cunoaște ca Mein Mindz. De atunci cel mai mare insucces al meu nu a fost doar faptul că visul meu nu s-a vrut a fi realizat, ci că tocmai acest blog a fost un eșec, nu pot numi exact unde și ce am greșit, dar știu sigur că ceva din tot ce am făcut nu a fost bine.

 

Revenind, închei și această zi cu speranța că într-o zi mă voi apuca demuncă și voi reuși să câștig bani pe net și, mai departe, aceasta să fie singrua sursă de venit din care să îmi duc traiul.