Aberant, aberații…

Astăzi mi-am adus aminte de Mein Mindz și am recitit de câteva ori articolul „Retrospectivă” pe care l-am scris la finalul anului trecut.

Mă văd la mai mult de 4 luni distanță de atunci și-mi dau seama că nu mă aflu departe din acel loc. Am avut așteptări, am vorbit de dezamăgiri și mi-am promis că o voi lua din loc și voi evolua.

M-am crezut pe moment, dar avântul mi s-a dus după vreo câteva săptămâni când m-am plictisit și am abandonat planurile pe care mi le făcusem.

Am încercat câteva lucruri noi, în speranța că îmi voi găsi vreo nouă pasiune sau abilitate, dar nici asta n-a funcționat, au fost doar niște flashuri de moment, niște boom-uri care au dispărut la fel de repede precum au apărut.

Mă uit pe blog din când în când și încerc să îmi proiectez în minte și să îl văd pe acel Mein Mindz de altădată, pe acela care se alimenta doar cu aberații, se lansa în discursuri motivaționale și abunda de planuri de dezvoltare și evoluție. Îmi vine să râd când citesc poveștile pe care le scriam acum câțiva ani și îmi amintesc de persoane și locuri pe care le-am evocat în aceste postări. Încerc să conștientizez schimbarea, dar încerc și să evaluez planurile pe care mi le făceam. Adun, trag linie și văd rezultatul. Nu coincide deloc cu ce-mi propusesem și îmi dau seama că aberam și încă aberez.

Nu știu dacă Mein Mindz a ajuns ceea ce și-a dorit, încerc să îmi dau seama dacă el mai există sau, mai trist, dac-a existat vreodată. A fost doar o proiecție nereușită a unui obosit care încerca să evadeze din real și să trăiască în propria-și lume. Pare că lumea pe care și-a creat-o nu e deloc cea pe care și-a dorit-o, dar nici nu a încercat în vreun fel să modifice sau să schimbe ceva. Au fost doar acele boom-uri, care n-au fost altceva decât aceleași obișnuite evadări din real, care au sfârșit probabil înainte să înceapă.

 

Încerc să mă conectez la real și să fac ceva mai mult decât niște planuri pe care, conform istoriei personale, oricum nu le voi duce la îndeplinire. Lupt pentru a renunța la aberații și să discut în plan concret, despre ceva palpabil, cuantificabil, real.

 

De la butoane Mein Mindz, am încheiat transmisiunea.

