5 ani de bolboroseală

Revin nostalgic pe blog când am timp și mai citesc articolele vechi, chiar uneori sunt o sursă bună de înveselire, râd de cât de naiv eram, de exprimările pe care le foloseam și de subiectele pe care îmi plăcea să le abordez, să le despic și să le dezbat, de multe ori de unul singur și urlând cu mâna pe piept, ca un vajnic activist care în beția lui de curaj credea că poate schimba lumea după bunul său plac.

Astăzi am revenit pe blog, cu același scop, de a mă mai delecta cu propriile-mi bolboroseli și mi-am dat seama că astăzi se împlinesc exact 5 ani de când există Mein Mindz, 5 ani în care nu am făcut multe, dar am adunat unele dintre cele făcute pe acest blog.

Am adunat unele amintiri aici, le-am ambalat frumos și le-am zis Mein Mindz. Un nume nu mult prea inspirat, dat de un puști care nu înțelegea prea multe la vârsta lui, dar care era în căutarea succesului și care credea că scriind poate deveni cineva, va deveni peste noapte o vedetă și va fi citit de o țară întreagă, va fi aclamat și urcat pe o scenă, doar ca să le spună câteva cuvinte fanilor săi.

Nu a fost deloc așa, din fericire. Mi-am menținut echilibrul și mi-am continuat traiectul complicat, zbaterea continuă și va continua.

Aniversare frumoasă, Mein Mindz! În letargie, în moartea clinică în care te afli, încă existe speranțe ca într-o zi să îți revii și să reînvii, să devii la fel de vital cum erai odată, să scrii zi de zi și să povestești și să dezbați toate banalitățile, așa cum mult îți place.

La cât mai mulți ani! Și un 1 mai fericit, cum ar zice maestrul! Mici, berică și grătare, Mein Mindz se va face mare!