Rewind


Salut,

Sunt eu, Mein Mindz, acea persoană care obișnuia să scrie pe aici. Într-o perioadă o făcea extrem de des, încerca să facă asta zilnic și ajunsese să transforme orice subiect într-un text de peste 250 de cuvinte.

Acum s-au schimbat multe, chiar și designul platformei pe care scriu. Interacțiunile mele cu WordPress nu s-au terminat, chiar am ajuns să lucrez pe așa ceva, dar este vorba de platforma self-hosted, nu de wordpress.com.

Revin adesea pe blog și încerc să îmi mai citesc textele. Uneori mă amuz copios de puerilitatea de care dădeam dovadă adesea, dar și de heirupismul exagerat care se activa subit în mintea mea, mai ales când era vorba de un subiect în vogă.

S-au întâmplat enorm de multe de când nu mai scriu pe aici. Etape începute, încheiate, rupturi, dezamăgiri, călătorii, multe călătorii. În locuri la care mulți nici măcar nu visează, alături de persoane care nici măcar nu existau în viața mea când îmi scriam ultimele articole de pe acest blog. Cert este că totul a luat o turnură oarecum neașteptată, iar de multe ori mă întreb dacă e într-un sens bun sau într-unul mai rău, dar nu am nici cea mai vagă idee. Aici pot spune că am rămas la fel, poate este una dintre constantele mele, care m-a scos de multe ori din belele și m-a ferit de multe, sunt la fel de suspicios, mă îndoiesc de multe lucruri și cu greu mă plasez de partea unei singure tabere.

Recunosc, am avut multe tentative de a reveni pe blog și de a mai publica niște articole despre ceea ce am mai făcut, ce s-a mai întâmplat cu viața mea. Mi-au lipsit de multe ori momentele în care stăteam în fața laptopului și scriam pe acest blog, nu am cum să mint. Acele momente îmi foloseau enorm de mult pentru a îmi pune ideile în ordine. De multe ori așa reușeam să scap de gânduri, de lucruri care mă obsedau. Scriam, ștergeam, mai rescriam, vedeam că ceva nu e bine și apoi încercam să revin la viața mea și reușeam într-un mod destul de ciudat să văd că anumite lucruri nu erau chiar așa cum le vedeam eu. Îmi vine să râd, că niciodată în anii în care am activat pe acest blog nu am crezut în așa ceva și încercam adesea să transform scrisul, din ceea ce consideram eu un hobby, o pasiune, într-un business, într-un mod prin care îmi mai puteam face un ban de un chico. Adesea nu mi-a ieșit, iar dacă trag linie, cu prea mulți ani nu am rămas, spun asta tocmai pentru faptul că adesea îmi pierdeam ore în șir pe aici scriind și încercând să caut subiecte despre care aș mai putea să ciupesc câteva rânduri în vreun articol.

 

Revin la ideea care m-a tot bântuit în ultimii doi ani. Periodic, la câteva săptămâni, îmi venea în minte ideea de a reîncerca să scriu pe acest blog. Dacă mă uit chiar în acest moment, încă am salvate câteva schițe de articole, bineînțeles, despre subiecte care au putrezit de mult timp și au fost uitate de mulți dintre voi. Nu am cum să neg, chiar și de către mine. Toate aceste încercări au fost oprite de o mare piedică: handicapul meu în a mă regăsi cu acel Mein Mindz care scria cândva pe aici. Simțeam că m-aș fi mințit pe mine dacă aș fi revenit pe aici. În plus, au venit multe altele, consumatoare de timp la rândul lor, studiile, alte ocupații de-ale mele, s-au tot adunat, iar blogul și scrisul au ieșit cel mai ușor din schema obișnuită de dinainte. Poate tocmai că mi-au lipsit cititorii, mi-a lipsit prezența persoanelor care să mă citească și să mă facă să revin constant cu articole noi pe aici. În tot timpul ăsta, îmi venea să râd că unul dintre cele mai citite articole a fost cel despre meciuri live, unde vizitatorii veneau din motoarele de căutare, cine știe, poate în căutarea unei surse de unde și-ar putea vedea meciurile echipei favorite de fotbal, baschet, volei sau la ce naiba se mai uită lumea.

 

Rămân la ideea pe care am tot scris-o în articole, sper să vină momentul în care chiar voi reveni pe acest blog și mă voi apuc serios de publicat. Și voi scrie, așa cum o făcem odată…

 

Până atunci, v-am salutat. Vă pot spune doar că mi-a făcut plăcere, asta dacă chiar ajunge cineva pe aici și citește această, dacă nu, voi rămâne doar cu scrisul, așa cum mi s-a întâmplat adesea.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

